Ima az elhagyott nőkért

2010.07.27. 03:03

Ilyen címmel akart poszt íródni elég rég óta. Lett volna benne bocsánatkérés, sajnálkozás, de rá kellett jönnöm, hogy ez mind-mind rólam szólna akkor is, ha megírtam volna. Arról, hogy mi a különbség, hogy miért jó most, miért a hallgatás, miért nem cselekmény a boldogság. Lett volna benne olyan közhely, ami a Bukowsky könyv legjobb mondata volt: Az írás az élet maradványa. Na, ilyen mondatok köz, hogy nem készülnek el. Toll letesz, mert meg kell tanulnom írni, hogy mindezt artikulálni lehessen.

A bejegyzés trackback címe:

https://tokeletesmondat.blog.hu/api/trackback/id/tr432179012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilyme (törölt) 2014.08.07. 15:38:22

Tegnap összetéptem mindent, amit tollad hagyott nekem. Csak egy papír maradt két csepp vérrel, az emlékeztet arra, hogy régen ez élt. Ima? az nem kellett volna, csak egy rendesen megszerkesztett mondat, ponttal a végén. De ma álmomban végre elengedtelek, végre 4 év álomsorozata befejeződött. Eddig haragos daccal futottam el, amint odaléptél. Ma végre magamhoz öleltelek. Felszabadultam. Végre vége. Isten áldjon!
süti beállítások módosítása